Василь Каленикович Масюк народився в 1900 році в селі Дибинціна Київщині, що тоді вважалося провідним осередком гончарства Середньої Наддніпрянщини. За даними дослідників теми (Н.Ф. Іонова, О.О. Руденко) у 1912 році більше половини дворів села займалися цим промислом. Василь Масюк виріс у сім’ї, де гончарство передавалося з покоління в покоління. Його творчість сформувалася під впливом місцевих майстрів, зокрема представників традиційної школи української кераміки ХІХ-ХХ століття. Батько Василя Масюка – Каленик Вакулович Масюк – у 1908 році ініціював створення гончарної артілі в Дибинцях. Саме в Дибинецькій школі кераміки навчався гончарній справі Василь Масюк, яку закінчив у 1919 році. Але початок колективізації, заборона працювати вдома, Голодомор (батько Василя Масюка помер у 1933 році), війна призвели до занепаду гончарства. Не дивлячись на важкі обставини, Василь Масюк продовжував популяризувати дибинецькі керамічні традиції, відроджував давні техніки та стилі, використовуючи класичні форми та візерунки.
О.О. Руденков публікації «Діяльність дибинецького осередку кераміки в українській художній культурі ХІХ-ХХ ст.», журнал «Археологія і давня історія України», 2018, вип. 4 (29) пише: «Василь Масюк, який навчився ремеслу та мистецтву розпису у батька, в своїх роботах поєднував виключно рослинні елементи, використовуючи традиційний контурний розпис у звичній кольоровій гамі. Здебільшого він малював квіти і віялоподібні елементи з двох сторін опуклої посудини, або на денці миски, використовуючи лінії з крапок, прямі та хвилясті».
Миска (1963 рік) з широкими плоскими бортами. Центральний елемент композиції –стилізована риба на світлому тлі, що має архаїчні риси народної творчості. Це – один із найдревніших символів – асоціюється зі здоров’ям, довголіттям, достатком, а в християн — ще й символ віри й Ісуса Христа. Саме риба була найдавнішим зооморфним зображенням у оздобленні місцевого посуду. Зображення риби на мисці доповнюють декоративні рослинні елементи – хвилясті пагони з зеленим листям і коричневими цятками, які гармонійно врівноважують композицію. В кольоровій гамі використано традиційні відтінки для дибинецької кераміки – зелений, коричневий, жовтий, блакитний. Борти миски оздоблені «гребінцями» – ритмічними діагональними лініями жовтого, коричневого і зеленого кольору, що формують трикутники. Цей елемент має давнє європейське походження і гармонійно вкорінився в дибинецькій традиції декорування. Характер штриховки надає відчуття руху та глибини. Теплі відтінки коричневого і жовтого контрастують з зеленим кольором і основним зображенням.
Миска (1963 рік) виготовлена з глини та вкрита ангобами й глазур’ю. В основі композиції – рослинний орнамент із квітами, що характерний для дибинецького розпису. Центральний елемент – стилізована квітка з відгалуженнями, які додають динамічності. Колористика гармонійна, переважають теплі (охристі, коричневі) та холодні (зелені, сині) тони. Таке поєднання символізує зв’язок із природою, притаманний народному мистецтву. Контурні коричневі лінії підкреслюють силует рослинних мотивів. Декоративний бортик із «гребінцями» створює відчуття завершеності.
Миска (1963 рік) класичної округлої форми з заглибленням по центру і піднятим краєм, виготовлена з глини. Декоративний розпис виконаний у традиційній техніці фляндрівки. Колірна гама: зелені, жовті, охристі, сині, коричневі відтінки. На світлому тлі зображена стилізована квітка, хвилясті лінії та листя створюють динаміку композиції. Акцентний бортик миски – характерна риса дибинецької кераміки, що робить виріб більш виразним.
Миска (1963 рік) має глибоку округлу форму з плавними лініями, глиняна, покрита розписом і поливою. На внутрішній частині миски зображено стилізовані рослинні елементи: квітка з округлими пелюстками, стилізовані геометричні елементи – грона винограду, прослідковується симетричність, а хвилясті лінії додають динаміки композиції. Зворотна частина миски оздоблена концентричними колами та хвилястими лініями білого кольору на коричневому тлі.
Глечик для молока (1963 рік) має класичну форму: розширений корпус і трохи розкриті вінця. Основні кольори виробу – коричневий, охристий, зелений, білий. Прикрашений традиційними квітковими мотивами з білими та зеленими акцентами. Оздоблення поясів глечика виконано в техніці фляндрування, що підкреслено білими лініями.